ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

تداوم بارش‌ باران و برف و وزش باد شدید در برخی مناطق خراسان رضوی | بارش‌ها حجم زیادی ندارد (٢۵ دی ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۰۶۳۳۷
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
  • ۱
تداوم بارش‌ باران و برف و وزش باد شدید در برخی مناطق خراسان رضوی | بارش‌ها حجم زیادی ندارد (٢۵ دی ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران با شدت و ضعف تا روز سه‌شنبه در برخی از نقاط استان ادامه دارد.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از روز گذشته استان تحت تاثیر جریانات ناپایدار جوی قرار گرفته که همراه با جریانات سرد شمالی است.

وی افزود: این امر سبب شده است که در برخی نقاط استان شاهد ابرناکی، تشکیل مه و کاهش میدان دید باشیم و این وضعیت تا روز سه‌شنبه با شدت و ضعف ادامه دارد. همچنین طی این مدت وزش باد شدید را در نواحی بادخیز استان خواهیم داشت. در طول این مدت بارش‌ها به شکل برف و باران است، اما حجم زیادی ندارد.

به گفته وی، از اواخر امروز تا اوایل صبح فردا تشکیل مه را در مشهد خواهیم داشت و اواخر هفته احتمال بارش باران در این کلانشهر وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٢ و ١ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٠ درجه و در سردترین ساعات به ١ درجه خواهد رسید. دمای کنونی این کلانشهر ۶ درجه است.

طی شبانه روز گذشته، درگز با ٣ درجه و تربت جام با ٢٣ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان فریمان با ١٠١ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. از شهرستان قوچان به میزان ۶ دهم میلیمتر، از درگز به میزان ۵ دهم میلیمتر و از کلات نادری به میزان ۴ دهم میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم رودکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
چرا ابرهارا برای خراسان رضویی بارور نمی کنید بیشتر دامداری کشاورزی خراسان رضویی هست یک فکری برای خراسان بکنید مردم گناه دارن گران کمر کشاورزان دامداران شکست شما که به فکر مردم باشین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->